مطالب اخیر

مشاهده بیشتر
2 سال پیش

ویژگی های مسواک خوب چیست؟

مسواک زدن دو بار در روز کلید حفظ مینای دندان شما از پلاک است. احتمالا شنیده باشید که مسواک مورد استفاده شما نیز واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند. اما ممکن است تمام مشخصات انتخاب مسواک مناسب برای قدرت تمیز کنندگی ملایم اما کامل را ندانید.

1 سال پیش

وقتی سنگ، طلا می‌شود

قطعا هر کدام از ما حداقل یک بار این تجربه را داشتیم که در پیک نیک یا زمان هایی که به دامان طبیعت رفته ایم خصوصا اگر مقصدمان دریا بوده باشد، تکه سنگ های جالب و در بعضی موارد خیلی عجیب را دیده باشیم، با این سنگ ها چه کار می کنیم؟

1 سال پیش

هنر پتینه چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از افرادی که گذشت زمان سبب کم رونقی مشاغل آن ها شده است مدام در تلاشند تا کسب و کاری جدید را پایه ریزی کنند و منبع درآمدی نو برای خودشان بسازند اما خیلی از این افراد عموما به نتیجه دلخواهشان نمی رسند، چرا؟ ....

1 سال پیش

نرم افزار حسابداری Peach tree

جعبه ابزار یک حسابدار مدرن از قلم، کاغذ، و ماشین افزودن به نرم افزارهای پیچیده حسابداری مبتنی بر رایانه مانند Peachtree (در حال حاضر Sage 50) تکامل یافته است. نرم افزار حسابداری مانند Peachtree به شرکت ها اجازه می دهد تا فرآیندهای حسابداری خود را خودکار کنند.

2 سال پیش

موشن گرافی چیست؟

به این معنی که در طراحی یک پوستر یا اینفوگرافیک ساده، المان‌های شما فارغ از زمان و مکان همواره ایستا و بدون حرکت هستند. در حالی که در اینفوگرافیک، اشیا و المان‌ها درون کادر حرکت می‌کنند و حرکت آن‌ها ترتیب مشخصی دارد

1 سال پیش

موتور بازی سازی یونیتی چیست؟

اگر شما قصد دارید توسعه دهنده بازی شوید انتخاب درست موتور بازی سازی اهمیت ویژه ای دارد . زیرا انتخاب درست این ابزار روی روند توسعه بازی شما و کیفیت بازی اثر بالایی دارد،از این جهت انتخاب این ابزار بسیار چالش برانگیز و مهم است.

7 ماه پیش

معرفی نرم افزار سپیدار+ کاربرد ها

نرم افزار سپیدار محصولی از شرکت سپیدار سیستم آسیا که زیر مجموعه شرکت همکاران سیستم می‌باشد که در سال 1378 وارد بازار نرم افزارهای مالی ایران شد و هم اکنون یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی در ایران می‌باشد.

6 ماه پیش

معرفی دوره آموزشی طراحی وب در قزوین

با بروز و ظهور دیجیتال مارکتینگ، یکی از مسائلی که در سال های اخیر مورد توجه بازار کار قرار گرفته، رشته‌ای تحت عنوان طراحی وب است. یکی از مزایای این رشته که سبب شده، طراحی وب با استقبال زیادی همراه شود، امکان فری‌لسنر بودن آن است.

2 ماه پیش

معرفی چند پیشوند مهم و کاربردی در زبان انگلیسی

پیشوندها حروفی هستن که به ابتدای بعضی کلمات اضافه میشن و معنی اونها رو تغییر میدن. دونستن پیشوندها خیلی مهمه، چون بهتون کمک میکنه تا معنی خیلی از کلمات جدیدی رو که یاد میگیرید راحتتر ادامه مطلب

3 ماه پیش

مزایای آموزش فشرده زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی قزوین

برگزاری دوره آموزشی زبان فشرده در قزوین. جهاددانشگاهی قزوین، با کادری مجرب و با اساتیدی با سابقه در دپارتمان زبان‌های خارجه این فرصت را در اختیار فراگیران خود قرار داده است تا زبان انگلیسی را از سطح مبتدی به صورت حرفه ای در کمترین زمان ممکن آموزش ببینند.

5 ماه پیش

مزایای آموزش تعمیرات موبایل در قزوین

در این مطلب قصد داریم که از مزایای آموزش موبایل صحبت کنیم. با رشد روز افزون تولیدات صنایع هوشمند و دیجیتال همچون موبایل،‌ به تبع نیاز جامعه به برخی مشاغل از جمله تکنسین تعمیرات موبایل نیز زیاد شده است.

1 سال پیش

متداول ترین ابزارهای دستیار دندان پزشک چیست؟

به عنوان یک دستیار دندانپزشکی، باید طیف وسیعی از تجهیزات و ابزار مدرن را کنترل و استریل کنید. بسیاری از ابزارهایی که استفاده می کنید یا به دندانپزشک می سپارید به خشک و شفاف نگه داشتن دهان بیمار کمک می کند.

1 سال پیش

گسترش وظیفه کیفیت یا QFD چیست؟

زمینهQFD یک روش متمرکز برای گوش دادن دقیق به صدای مشتری و سپس پاسخگویی مؤثر به آن نیازها و انتظارات است.QFD اولین بار در اواخر دهه 1960 در ژاپن به عنوان شکلی از تجزیه و تحلیل علت و معلولی توسعه یافت، QFD در اوایل دهه 1980 به ایالات متحده آورده شد.

9 ماه پیش

کمک های اولیه چیست؟

کمک‌های اولیه اولین و فوری ترین کمک‌هایی است که به هر فرد مبتلا به بیماری یا جراحت جزئی یا جدی داده می‌شود، با مراقبت‌هایی که برای حفظ زندگی، جلوگیری از بدتر شدن وضعیت یا ارتقاء بهبودی تا رسیدن خدمات پزشکی انجام می‌شود. کمک های اولیه عموماً توسط فردی با آموزش اولیه پزشکی انجام می شود.

2 سال پیش

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یک سالی که گذشت

به گزارش ایسنا،سمانه ملاوردیخانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهریور ۹۹ آغاز به کار کرد در ابتدا ظرفیت ثبت‌نامی در استان قزوین ۱۵۰۰ نفر بود که با توجه به اطلاع‌رسانی و حضور در مناطق، روستاها و بازدید از کارآفرینان و پیشرانان از ۱۸۹۹ نفر ثبت‌نام به عمل آمد.

4 ماه پیش

طرح طبقه‌بندی مشاغل چیست؟

طرح طبقه‌بندی مشاغل یک فرایند است که مشاغل را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند نوع فعالیت، صنعت، اندازه و موارد دیگر به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کند. این طبقه‌بندی‌ها معمولاً توسط سازمان‌ها، دولت، گروه‌های صنعتی و بانک‌های اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

2 سال پیش

سی‌شارپ یک زبان فوق‌العاده همه کاره برای ساخت برنامه‌های قوی برای اکوسیستم دات‌نت

زبان‌های برنامه‌نویسی همه‌منظوره زیادی وجود دارد، اما توسعه‌دهندگان مطمئناً می‌توانند موافق باشند که زبان سی‌شارپ یکی از بهترین‌ها است. این احتمالاً به این واقعیت مربوط می‌شود که سی‌شارپ بسیار متنوع است، منحنی یادگیری ملایمی را ارائه می‌دهد و شی‌گرا است.

12 ماه پیش

رویت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر در معماری، مهندسی یا صنعت ساخت و ساز کار می‌کنید، ممکن است در مورد Revit شنیده باشید. با این حال، همه با این نرم افزار و مزایای فراوان آن آشنایی ندارند. در این مقاله، در مورد اینکه Revit چیست و برای چه مواردی استفاده می‌شود، صحبت خواهیم کرد.

2 سال پیش

رزین اپوکسی چیست؟ چرا؟ چگونه؟

شاید به جرئت بتوان گفت به ازای تمام آدم های روی کره زمین راهی برای ایجاد خلاقیت و ارائه ایده های خاص و مبتکرانه وجود دارد؛ هر کسی می تواند مبدع راهی جدید در حوزه های مختلف باشد و فقط کافی است کمی در مسیر پرورش خلاقیتش گام بردارد.

2 سال پیش

خانواده  ISO 9001, 2015 مدیریت کیفیت

برای سازمان هایی که می پرسند چگونه کیفیت محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند و به طور مداوم انتظارات مشتریان خود را برآورده کنند، ISO پاسخی دارد. خانواده ISO 9001 با توجه به جنبه های مختلف مدیریت کیفیت و حاوی برخی از شناخته شده ترین استانداردهای ISO است.

2 سال پیش

چند بار در روز مسواک بزنیم؟

همه ما از اهمیت داشتن دندان هایی سالم و سفید به خوبی مطلع هستیم و می دانیم که یکی از بهترین و مفید ترین روش ها برای داشتن دندان هایی سالم و سفید استفاده روزانه از مسواک می باشد اما استفاده از مسواک نیز دارای دستور العمل های خاص خود می باشد.

1 سال پیش

چگونه دستیار دندانپزشک شویم؟

اگر فکر می‌کنید که دستیار دندان‌پزشکی ممکن است شغل مناسبی برای شما باشد، مسیرهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای شروع حرفه خود در مراقبت از دندان‌ها دنبال کنید.

1 سال پیش

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم؟

احتمالا برای هرکدام ما حداقل یک بار این اتفاق رخ داده است که قصد خرید چرم یا محصول چرمی را داشته باشیم اما مدام یک سوال ذهنمان را مشغول خودش کرده است، این چرم اصل است؟

6 ماه پیش

چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل

اگر شما هم به دنبال راه‌اندازی یک شغل پردرآمد هستید، شغل تعمیرات موبایل می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد. چراکه شغل تعمیرات موبایل نه تنها در ایران،‌ بلکه در کشورهایی چون آلمان نیز یکی از پردرآمدترین شغل‌های صنفی معرفی شده است. برای چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل،‌حتما این مطلب را دنبال کنید.

1 سال پیش

چرم دوزی، یک شغل پول ساز

اگر از آن دسته افرادی باشید که طی دوران زندگی تان به یک شغل مشغول بوده اید و مهارت دیگری نداشتید احتمالا این روزها با افزایش قیمت ها و طبعا افزایش هزینه های زندگی به ادامه مطلب

1 سال پیش

چرا زبان برنامه نویسی پایتون ؟؟؟ !!!

شما پس از یادگیری مقدمات دوره پایتون می توانید با کتابخانه های مختلف این زبان در گرایش های مختلف به صورت حرفه ای مهارت کسب کنید.

7 ماه پیش

چرا باید زبان ترکی را یاد بگیریم؟

زبان ترکی جزو 15 زبان اول دنیا، به عنوان یکی از زبان‌های مادرشناخته شده است؛ از این رو یادگیری آن برای افرادی که قصد تعاملات کاری، تحصیلی، گردشگری و مهاجرت به کشورهای ترک زبان را دارند؛ خالی از لطف نیست.

2 سال پیش

چرا باید دوربین مدار بسته نصب کنید؟

نظارت تصویری موضوعی بحث‌برانگیز است، به‌ویژه با توجه به روشی که مسائل مربوط به حریم خصوصی بر سر ما می‌نشیند. در عین حال، اهمیت نظارت در تجارت را نمی توان در فضای اجتماعی کنونی دست کم گرفت.