0

چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل

چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل

چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل

اگر شما هم به دنبال راه‌اندازی یک شغل پردرآمد هستید، شغل تعمیرات موبایل می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد. چراکه شغل تعمیرات موبایل نه تنها در ایران،‌ بلکه در کشورهایی چون آلمان،‌ترکیه و کانادا نیز یکی از پردرآمدترین شغل‌های صنفی معرفی شده است. برای چگونگی راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل،‌حتما این مطلب را دنبال کنید.

راه‌اندازی شغل تعمیرات موبایل، ‌کار چندان پیچیده ای نیست،‌ این روزها‌ افرادی هستند که با آموزش این حرفه در آموزشگاه هایی چون جهاددانشگاهی در خانه مشغول به کار تعمیرات موبایل هستند. وقتی صحبت از راه اندازی یک شغل به میان می‌آید،‌ اولین موضوعی که به ذهن ها خطور می‌کند،‌ سرمایه است. اما هستند مشاغلی که برای راه‌اندازی نیاز به سرمایه قابل توجهی ندارند. باتوجه به فراگیری تلفن همراه در بین مردم، ‌افزایش قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند در تسریع روند زندگی افراد و تغییر سبک زندگی، آینده گوشی های هوشمند عالی است و از همین‌رو آینده شغلی تعمیرات موبایل نیز بسیار روشن و خوب است.

شغل تعمیرات موبایل تا چه اندازه رضایت بخش است؟

تعداد زیادی از کاربران تلفن وجود دارند که از فناوری آگاه نیستند و حتی برای کوچکترین مشکلی که برای تلفن همراه‌شان پیش می‌آید، نیاز به کمک تکنسین‌های تعمیرات موبایل دارند. اگر در خصوص انتخاب حرفه تعمیرات موبایل مردد هستید،‌ باید گفت که این مهارت روز به روز از جایگاه شغلی بهتری برخوردار است و همیشه مشتری خود را دارد.

مزایای انتخاب تعمیرات موبایل به عنوان یک شغل

انتخاب شغل تعمیرات موبایل نیز همچون سایر مهارت ها از مزایای خاصی برخوردار است که در ادامه به هریک از آن‌ها پرداختیم.

بدون نیاز به تحصیل

شغل تعمیرات موبایل،‌ برای کسانی که علاقه‌ای به تحصیل آکادمی ندارند، یا ممکن است؛  توانایی پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه را نداشته باشند، یک گزینه خوب است، چراکه گروه شغلی تعمیرات تلفن همراه به تحصیلات عالیه نیاز ندارد. اما افرادی که پا در این رشته می‌گذارند، لازم است که به برخی امور همچون ابزارهای هوشمند مسلط بوده و تمایل به یادگیری تکنیک‌ها و روش‌های جدید داشته باشند. در شغل تعمیرات تلفن همراه، مهارت فرد  است که مهم است و کسی که قادر به مهارت‌آموزی می‌باشد، همیشه در صنعت مورد قدردانی و احترام قرار می گیرد؛ حتی اگر تحصیلات رسمی یا مدرک دانشگاهی نداشته باشد.

آموزش تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است

درک نحوه عملکرد تلفن همراه و نحوه تعمیر آن در صورت بروز مشکل نسبتاً آسان است. همه چیز از سخت افزار گرفته تا نرم افزار گوشی را می توان به‌راحتی توسط یک متخصص خوب، تعمیر تلفن همراه تعمیر کرد.

این واقعیت که تعمیر تلفن همراه بسیار آسان است؛ شغل تعمیرات تلفن همراه را برای افرادی که مدرک دانشگاهی یا تحصیلات رسمی کافی ندارند، مناسب‌تر می‌کند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، تعمیرات موبایل تنها نیاز به علاقه و مهارت‌های یادگیری دارد و تعمیرکاران موبایل باتوجه به تغییر ساختارهای تلفن همراه، نیاز به به روزرسانی اطلاعات خود دارند. به عنوان مثال، کسانی که چند سال پیش در دوره تعمیرات موبایل شرکت کرده بودند، ممکن است در مورد اسکنر اثر انگشت و چشم که بسیاری از تلفن های همراه در دنیای امروزی از آن استفاده می کنند، آموزش ندیده باشند.

دوره آموزش کوتاه است

متخصصان تعمیرات تلفن همراه مجبور نیستند؛ زمان زیادی را برای آموزش حرفه خود صرف کنند. همانطور که قبلاً گفتیم، آموزش تعمیرات موبایل آسان است و به همین دلیل می توان حرفه تعمیرات موبایل را در مدت زمان 2 الی 3 ماهه یاد گرفت.

جهاددانشگاهی قزوین، دوره تعمیرات موبایل را در مدت زمان 115 ساعت و با کارگاهی مجهز زیر نظر مجرب‌ترین اساتید حرفه تعمیرات تلفن همراه آموزش می‌دهد.

نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی ندارد

در ابتدای مقاله هم به این مزیت مهم عدم سرمایه اشاره کردیم. برخلاف بسیاری از مشاغل، شغل تعمیر تلفن همراه نیازی به سرمایه گذاری هنگفت ندارد. کسانی که ممکن است قادر به خرید مکانی جداگانه برای کسب و کار خود نباشند، حتی می‌توانند با مراجعه به دفاتر و حتی در خانه، اقدام به تعمیر تلفن همراه مشتریان نمایند و این بدان معناست که بیشتر درآمدها در حرفه تعمیر موبایل عمدتاً به واسطه آموزش است. ورود به شغل تعمیر تلفن همراه، بدون ریسک است.

سخن پایانی

 تعمیر تلفن همراه به عنوان یک شغل در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا می کند. این به دلیل محبوبیت روزافزون گوشی های هوشمند و آیفون است. در دنیای امروز مردم شروع به نگه داشتن بیش از یک تلفن همراه کرده اند. همچنین یکی از دلایل بهتر برای ایجاد حرفه در تعمیر موبایل این است که آینده خوبی در آن وجود دارد؛  زیرا تلفن های همراه تا ابد ماندگار هستند! آینده تکنسین های تعمیرات موبایل روشن به نظر می رسد زیرا مشاغل، فرصت ها و رشد مختلفی در این بخش پررونق وجود دارد.

با روشن شدن آینده تلفن های هوشمند، آینده تکنسین های تعمیر گوشی هوشمند روشن است و شما با یک دوره کوتاه مدت در جهاددانشگاهی قزوین، می‌توانید، فرصت‌های شغلی و تجاری بیشماری را برای خود رقم بزنید.

در دوره تعمیرات موبایل جهاددانشگاهی قزوین، رویکرد آموزش کاملا سخت افزاری است و هیچ محدودیتی برای فراگیرانی که قصد شرکت در این دوره را دارند، وجود ندارد. یک الی دو جلسه مفاهیم تئوری در این دوره مطرح می شود و در ادامه فراگیران کلاس‌های عملی را سپری می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code