0

مزایای آموزش فشرده زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی قزوین

بهترین منبع آموزش زبان انگلیسی

این روزها علی‌رغم تعدد منابع یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری این زبان به شکل یک مهارت واقعی و کاربردی، همچنان چالش بسیاری از زبان آموزان بزرگ‌سال است. تعدد منابع مختلف برای آموزش زبان انگلیسی، باعث شده تا افراد نتوانند به آن‌ها اعتماد کافی کنند و همین باعث سردرگمی بیشتر آن‌ها در مسیر یادگیری زبان انگلیسی شده است. از طرفی، زمانی که آموزش زبان انگلیسی به گمان برخی‌ها زمان‌بر است. در حالی که جهاددانشگاهی قزوین با برگزاری یک دوره فشرده زبان انگلیسی سعی در آموزش اصولی، کاربردی و مکالمه محور زبان انگلیسی به صورت فشرده کرده است.

چرا دوره فشرده زبان انگلیسی؟

هدف از تشکیل دوره‌های فشرده زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی قزوین، تلاش برای پاسخگویی به این نیاز به یک دوره جامع و کامل است که بتواند تمامی آنچه را که یک‌زبان آموز بزرگ‌سال نیاز دارد تا درزمانی کوتاه به سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی برسد فراهم کند.

بسیاری از دوره‌های زبان به‌صورت هفته‌ای دو جلسه برگزار می‌گردند. این در حالی است که زبان‌آموزانی که تمایل دارند در مدت نسبتاً کوتاه‌تری توانایی مکالمه و درک مطلب را در زبان انگلیسی به دست آورند، نیازمند تعداد جلسات آموزشی بیشتری (حتی 4 الی 5 جلسه در هفته) می‌باشند. از طرف دیگر، زبان آموزان بزرگ‌سال به دلیل مشغله‌های کاری و یا تحصیلی، امکان شرکت در 4 یا 5 جلسه در هفته را ندارند. ازاین‌رو، جلسات 3 نوبت در هفته منطقی‌ترین گزینه ازنظر توازن میان امکان شرکت در جلسات و حداقل تعداد مناسب جلسات برای یادگیری زبان در زمان نسبتاً کوتاهی است.

ویژگی کلاس فشرده زبان انگلیسی در جهاددانشگاهی قزوین

از ویژگی‌های دیگر دوره زبان فشرده در جهاددانشگاهی قزوین، می‌توان به تعداد محدود زبان آموزان در هر کلاس اشاره کرد. تمرکز اصلی این دوره‌ها بر تقویت مهارت گفتاری زبان آموزان است و لازمه این امر این است که تعداد زبان آموزان هر کلاس کمتر از کلاس‌های معمول زبان انگلیسی باشد.

در این دوره‌ها از کتاب‌ها و ویدیوهای به‌روز آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌گردد. کتاب‌های این دوره، ویرایش سوم سری American English File است که از معتبرترین و محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش زبان در سراسر دنیا می‌باشند. علاوه بر این از ویدیوها و کتاب‌های دیگری نیز جهت تقویت مهارت‌های شنیداری، لغت و ساختاری زبان آموزان استفاده می‌گردد. همچنین ازآنجایی‌که حتی بهترین مواد آموزشی زبان هم بدون یک مدرس خوب نمی‌توانند کارایی و اثرگذاری لازم را داشته باشند، سعی بر آن است که از بهترین اساتید زبان انگلیسی در سطح شهر در این دوره‌ها استفاده گردد.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات این دوره‌ها را ملاحظه بفرمایید:

سطح

تعداد جلسات

مدت‌زمان

هزینه (تومان)

مقدماتی 1

15

5 هفته

1290000

مقدماتی 1

15

5 هفته

1290000

پیش متوسط 1

21

7 هفته

1900000

پیش متوسط 2

21

7 هفته

1900000

متوسط 1

21

7 هفته

2100000

متوسط 2 21 7 هفته

2100000

اگر شماهم علاقه‌مند به یادگیری زبان اتگلیسی در کمترین زمان ممکن را دارید، جهاددانشگاهی قزوین این فرصت را در اختیرا شما قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت جلسه مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره 33242624 تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code