0

آموزش طراحی وب در جهاددانشگاهی  قزوین

آموزش طراحی وب در جهاددانشگاهی  قزوین

امروزه که تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ نیازمند داشتن یک وب‌سایت خوب هستند،‌ برخی مشاغل ازجمله برنامه نویسی و طراح وب،‌ از بازار کاری خوبی برخوردارند؛ از همین رو جهاددانشگاهی قزوین برای علاقه‌مندان به دنیای وب اقدام به آموزش این حرفه را کرده است. 

در دوره‌های آموزشی طراحی وب جهاددانشگاهی قزوین،‌ یاد می‌گیرید چطور تبدیل به یک طراح سایت حرفه‌ای شوید.
مدرسان ما به شما آموزش می‌دهند که چگونه بدون نیاز به برنامه نویسی به روش‌های کسب درآمد اصولی از طراحی سایت و آموزش طراحی وب برسید تا در رقابت موجود در بازار و ورود به حوزه بازاریابی دیجیتال موفق شوید.

آموزش طراحی وب چه توجیهی دارد؟

بر اساس آمار رسمی، در جهان بیش از 69 هزار جستجو صورت می‌گیرد و در این بین سهم ایران  ۱۶۰۰ جستجو در ثانیه است. به صورت روزانه ۹۰ درصد افراد، حداقل یک عبارت را درگوگل و سایر موتورهای جستجوگر جستجو می کنند. بنابراین با یک حساب کتاب ساده می‌توان فهمید که آموزش طراحی وب، برای داشتن یک آینده شغلی مطمئن و پر بازده تا چه اندازه منطقی و توجیه پذیر است.

درآمد طراحی وب در ایران چقدر است؟

طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی سایت یک فرآیند است که از لایه‌سازی صفحات سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.
شاید برایتان باور پذیر نباشد،‌ اما افرادی که در حوزه طراحی وب فعالیت دارند،‌ جزو پردرآمدترین افراد صنفی هستند.

اگر برای شما هم سوال است که درآمد طراح سایت چقدر است و یک یک طراح وب ماهانه چقدر درآمد دارد؛ باید شمارا  به وب‌سایت‌های کاریابی مثل جاب ویژن ارجاع دهیم.

برای اینکه بدانید درآمد طراحی سایت چقدر است باید ابتدا ببینید که اتحادیه تعرفه‌ی طراحی هر وب‌سایت را چقدر درنظر گرفته است  و چه مدت‌زمانی طول می‌کشد تا شما یک وب‌سایت را طراحی کنید و به مشتری خود تحویل دهید.

باتوجه به اینکه تعرفه طراحی وب برای هرپروژه بر اساس نیاز کارفرما و مشتری متفاوت است،‌ نمی‌توان به صورت ثابت یک عددی برای دستمزد یک طراح وب درنظر گرفت. مثلا نیاز یک وب‌سایت فروشگاه اینترنتی همچون دیجی‌کالا  با نیاز یک وب‌سایت آموزشی مثل جهاددانشگاهی قزوین تفاوت دارد  و همین تفاوت‌ها، باعث متفاوت بودن قیمت طراحی هر سایت می‌شود.

البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که هر چقدر شما بتوانید تخصص خود را در حوزه های مختلف شغل طراحی سایت یعنی، بخش کدنویسی، بخش طراحی گرافیست، بخش تولید محتوا، بخش دیجیتال مارکتینگ، افزایش دهید می توانید درآمد بیشتری را از شغل طراحی سایت به دست آورید.

یک طراح وب چگونه وارد بازار کار شود؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم؛ ورود به بازار کار در هر حوزه و رشته ای به توانایی،‌ تخصص و میزان روابط عمومی آن فرد بستگی دارد. برای کسانی که به‌تازگی وارد بازار کار طراحی وب‌سایت شده‌اند؛ ممکن است اوایل کار درآمد آن‌ها کمتر از ده میلیون تومان در ماه باشد. اما این مبلغ به مرور افزایش خواهد یافت و طراحان بسیاری داریم که بالای 70 میلیون تومان از این مهارت کسب درآمد داشته اند.  فراگیرانی که به تازگی پا به عرصه طراحی وب گذاشته اند، برای جذب مشتری باید تعرفه‌هایشان را نسبت به سایر طراحان وب  پایین‌تر در نظر بگیرند و سپس چند نمونه کار خوب خود را در وب‌سایتشان قرار دهند.

آبرای موزش طراحی وب در جهاددانشگاهی قزوین چکار کنیم؟

با شرکت در دوره آموزشی طراحی صفحات سایت در جهاددانشگاهی قزوین، مباحث HTML، CSS، Bootstrap را آموزش می‌بینید و می‌توانید در طی دوره بر روی پروژه مورد علاقه خود کار کنید و بلافاصله پس از پایان آموزش مستقیم وارد بازار کار شوید.

بسیاری از طراحان وب سایت پروژه های خود را به صورت دور کاری و فری‌لنسر از وب‌سایت های داخلی و خارجی دریافت می‌کنند. باتوجه به اینکه مدرک جهاددانشگاهی قابلیت ترجمه دارد،  شما می‌توانید با ارائه این مدرک در رزومه کاری خود، از خارج کشور نیز پروژه بگیرید و درآمد دلاری داشته باشید.

طراحی وب در جهاددانشگاهی قزوین یک دوره 50 ساعته  و پروژه محور است که فراگیران را برای یک ورود قدرتمند به بازار کار آماده می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code