0

چرا باید دوربین مدار بسته نصب کنید؟

دوره دوربین مداربسته جهاد دانشگاهی قزوین

نویسنده: مریم عبادی                                               زمان تقریبی مطالعه: 27 دقیقه

فهرست مطالب این نوشته:

  • چند دلیل برای استفاده از دوربین مداربسته
  • تکنسین نصب دوربین مداربسته کیست؟
  • درآمد یک تکنسین نصب دوربین مداربسته چقدر است؟

نظارت تصویری موضوعی بحث‌برانگیز است، به‌ویژه با توجه به روشی که مسائل مربوط به حریم خصوصی بر سر ما می‌نشیند. در عین حال، اهمیت نظارت در تجارت را نمی توان در فضای اجتماعی کنونی دست کم گرفت زیرا اساساً برای اطمینان از ایمنی کلی دارایی شما و افرادی که برای شما کار می کنند مهم است. به عنوان یک کسب و کار، نگرانی در مورد سلامت فیزیکی کارمندان و اموال اداری خود قابل توجیه است.

مانیتورینگ دوربین مداربسته امروزه یکی از رایج ترین روش های نظارت است. بیش از 25 میلیون دوربین مداربسته عملیاتی در سراسر جهان وجود دارد و کارشناسان بر این باورند که با نصب اقدامات امنیتی بلادرنگ مانند نظارت بر دوربین های مداربسته، می توان از حدود 67 درصد سرقت هایی که در مشاغل رخ می دهد جلوگیری کرد.

جلوگیری و کاهش احتمال سرقت

با قرار دادن دوربین‌های مداربسته در مکان‌های استراتژیک در سراسر منطقه عملیاتی کسب‌وکارتان، می‌توانید از خرابکاری، سرقت و سایر جرایم جدی جلوگیری کنید. بر اساس یک مطالعه خرده فروشی اخیر، بسیاری از مشاغل کوچک به دلیل چنین عواملی، به ویژه در مناطق با جرم و جنایت، نزدیک به 50 هزار دلار در سال ضرر می کنند. با بیش از 275 میلیون گزارش سرقت در مشاغل در سراسر جهان، نصب یک سیستم نظارت دوربین مدار بسته بسیار مهم است.

نظارت تصویری در زمان واقعی

یکی از اصلی‌ترین مزایای تجاری نظارت تصویری، فیلم‌های بی‌درنگ در دسترس صاحبان مشاغل است روش‌های نظارت تصویری تجاری به‌طور سنتی از شما خواسته می‌شود که یک فرد اضافی را استخدام کنید تا در عین حال که در محل باقی می‌ماند، تمام فیلم‌های بلادرنگ را زیر نظر داشته باشد. اما امروزه با پیشرفت های تکنولوژیکی، چنین نظارتی را می توان به راحتی از طریق رایانه از راه دور، تلفن همراه یا تبلت انجام داد. حتی امکان مشاهده فیلم بلادرنگ از دوربین‌های جداگانه در یک پنجره واحد وجود دارد و در عین حال اطمینان حاصل می‌شود که همه دوربین‌ها خروجی را ضبط می‌کنند.

دوره آموزشی دوربین مداربسته جهاد دانشگاهی قزوین

بهره وری بهتر کارکنان

اگر صاحب یک رستوران هستید یا یک کسب و کار خرده فروشی یا حتی یک کارخانه دارید، کارایی بهتر کارمندان باید دلیل اصلی انتخاب نظارت دوربین مداربسته به عنوان معیار امنیتی انتخابی شما باشد. ثابت شده است که کارمندان هنگام نظارت با دوربین های مداربسته بیشترین تلاش را دارند. نظارت الکترونیکی کارمندان همچنین تضمین می‌کند که مدیر طبقه شما زمان بیشتری برای کار بر روی جنبه‌های حیاتی کارشان به جای تمرکز تمام توجه خود بر روی نظارت بر افراد در اختیار خواهد داشت.

در عین حال، از آنجایی که رابطه کارفرما و کارمند مبتنی بر اعتماد است، همیشه اطمینان حاصل کنید که در نصب دوربین مداربسته خود زیاده روی نکنید.

بهبود کارایی کارمندان با نصب دوربین مداربسته

نظارت بر مناطق پرخطر

اگر صاحب یک کارخانه هستید یا با مواد شیمیایی یا کالاهای خطرناک سر و کار دارید، مطمئناً چندین منطقه پرخطر در محل خود خواهید داشت که در آن گذرگاه های انسانی بسیار محدود است.

‌ در عین حال، قرار دادن دوربین های مداربسته در چنین مکان‌هایی نه‌تنها خطر نظارت فیزیکی بر چنین مناطق خطرناکی را کاهش می‌دهد، بلکه به شما امکان می‌دهد مکان را در زمان واقعی مشاهده کنیددوربین های مداربسته را می توان در مناطق حادثه خیز نیز قرار داد تا در صورت بروز حادثه سریعا اقدامات نجات جان خود را به اجرا درآورد.

حل و فصل اختلافات تجاری داخلی

صرف نظر از مقیاس کسب و کار شما یا فضای اداری که تحت پوشش قرار می دهید، اختلاف نظر وجود دارد. این اختلافات می تواند بین کارمندان و مدیران، بین کارمندان و شما یا حتی خود کارمندان باشد. معمولاً در چنین مواردی، قبل از اینکه همه چیز از کنترل خارج شود، باید دقیقاً بفهمید که چه چیزی اشتباه بوده است. یک دوربین مداربسته می تواند در چنین مواردی شواهد کافی برای حل حادثه با ارائه وضوح عادلانه ارائه دهد. 

نصاب دوربین مدار بسته چه کسی است؟

نصاب دوربین مدار بسته شخصی است که در حوزه نصب نمودن و راه اندازی دوربین های مدار بسته به ارائه خدمات می پردازد. نیروی متخصصی که در زمینه دوربین های مدار بسته که می تواند در راه اندازی مناسب ترین مکان جهت نصب دوربین مدار بسته صورت تخصصی و کامل و بعد از آن بدین طریق بتواند خدمت رسانی و پشتیبانی نماید.

بازار کار و درآمد نصب دوربین مدار بسته

مسلما قبل از راه اندازی و شروع هر کاری نیاز است تا از بازار کار و میزان درآمدی که برای فرد خواهد داشت اطلاعات لازم را کسب نمود. معمولا مشاغل فنی درآمد بالایی را برای افراد در پی خواهند داشت. شغل نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته نیز یک شغل فنی محسوب شده که مشتریان زیادی نیز دارد.

حتما مشاهده کرده اید که در سال های اخیر استفاده از این دوربین ها در فضاهای مختلف گسترش زیادی یافته است و علاوه بر مکان های خصوصی، ادارات و سازمان های دولتی اقدام به نصب دوربین های مدار بسته به صورت گسترده می کنند.

افرادی که در حوزه نصب دوربین فعال هستند می توانند با پروژه های مختلفی قرارداد ببندند و سیستم دوربین های مداربسته آنها را تامین نمایند و همچنین در صورت خراب شدن و به وجود آمدن مشکل در سیستم دوربین مداربسته مکان های مختلف اقدام به تعمیر آنها نمایند؛ در نتیجه میزان درآمدی که از این شغل حاصل می شود قابل توجه بوده و می تواند پس اندازی برای فرد داشته باشد.

اما به علت این که روز به روز بر میزان استفاده از دوربین های مداربسته افزوده می شود و افراد مختلفی برای نصب این تجهیزات تمایل نشان می دهند، می توان پیش بینی کرد که فرا گرفتن این حرفه و وارد شدن در این شغل، نه تنها امروز بلکه در سال های آینده نیز می تواند درآمد زایی خوبی برای افراد داشته باشد.

جهاد دانشگاهی واحد قزوین دوره آموزشی دوربین مدار بسته را براتون تدارک دیده که به صورت حضوری برگزار می‌شود. خوش حال می‌شویم شما را در این کلاس‌ها ببینیم. با کلیلک روی لینک زیر می‌تونید ثبت نام کنید.

ثبت نام در کلاس دوربین مدار بسته

منبع

سایت flatworldsolutions

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code