0

نرم افزار حسابداری Peach tree

نرم افزار حسابداری PeachTree

نرم افزار حسابداری PeachTree

 

فهرست مطالب:

  •  نرم افزار حسابداری PeachTree·
  •   مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری Sage Peachtree·
  •  بهبود نرم افزار حسابداری Sage 50 Peachtree 2022·  
  •  مشخصات Sage 50 Peachtree 2022·     
  • هزینه Sage 50 (نرم افزار حسابداری Peachtree) چقدر است؟·   
  • هزینه سفارشی کردن نرم افزار حسابداری Sage 50 (Peachtree) چقدر است؟·   
  • هزینه انتقال داده ها به Sage 50 (نرم افزار حسابداری Peachtree) چقدر است؟ 

جعبه ابزار یک حسابدار مدرن از قلم، کاغذ، و ماشین افزودن به نرم افزارهای پیچیده حسابداری مبتنی بر رایانه مانند Peachtree (در حال حاضر Sage 50) تکامل یافته است. نرم افزار حسابداری مانند Peachtree به شرکت ها اجازه می دهد تا فرآیندهای حسابداری خود را خودکار کنند. نرم افزار Peachtree همچنین می تواند به کسب و کارها در شناسایی و کاهش مشکلات حسابداری و همچنین صرفه جویی در هزینه ها کمک کند. بنابراین، در این پست، با مزایای نرم افزار حسابداری Peachtree و هزینه استفاده بیشتر آشنا می شویم.

آموزش حسابدار

نرم افزار حسابداری PeachTree

50cloud توسط Sage Accounting، که قبلا Peachtree بود، یک برنامه حسابداری سنتی است که وظایف حسابداری روزانه شما را ساده می کند و اطلاعاتی را که برای اجرای موثرتر کسب و کار خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار حسابداری Peachtree با نام Sage 50cloud نیز شناخته می شود:

  • رابط کاربری آسان برای یادگیری و استفاده
  • عملکرد و امنیت، هنگام نصب بر روی دسکتاپ شما.
  • دقت، انطباق و کنترل همگی با عملکرد قوی کمک می کنند.

نرم افزار حسابداری age Peachtree برای شرکت های کوچک و متوسط (SMB) طراحی شده است.Sage 50 Accounting که قبلا Peachtree بود، نرم افزار حسابداری کاربرپسندی است که عملیات روزانه شما را ساده می کند.این یک نرم افزار حسابداری رومیزی با کاربری آسان برای رشد کسب و کارهای کوچک است. با این حال، برای انجام حسابداری مشاغل بزرگ مقیاس پذیر است و شامل حسابداری استاندارد مانند حساب های پرداختنی، حساب های دریافتنی، پرداخت قبوض، مدیریت جریان نقدی، و مدیریت موجودی، و همچنین گزینه هایی برای خدمات حقوق و دستمزد و پردازش کارت اعتباری است. نرم افزار Sage Accounting همچنین می تواند با ارائه راه حل جامع و صرفه جویی در زمان برای مدیریت حسابداری، صورتحساب، جریان نقدی، موجودی، مالیات و موارد دیگر به شما کمک کند تا کسب و کار خود را کارآمدتر اداره کنید

آموزش حسابداری

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری Sage PeachtreePeachtree یک سیستم فوق‌العاده برای افرادی است که در حال ایجاد مشاغل کوچک هستند، زیرا استفاده از آن ساده، ارزان است و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. تنها عیب آن این است که Sage فقط چند سال از نسخه‌های آن‌ها پشتیبانی می‌کند، قبل از اینکه آنها را متوقف کند.

1. ساده برای نصب

یکی از مهمترین مزایای استفاده از درخت هلو این است که شما ممکن است در کمتر از نیم ساعت به کار بپردازید. برای شروع استفاده از حسابداری نیازی به دانستن چیزهای زیادی در مورد حسابداری ندارید. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا تمام اطلاعات شرکت، مشتریان، فروشندگان، موجودی یا موارد خدمات، کارمندان، نمودار حساب‌های دفتر کل و امنیت را تنظیم کنید. Peachtree همچنین به شما این امکان را می دهد که از میان حساب های دفتر کل از پیش بارگذاری شده انتخاب کنید یا حساب خود را ایجاد کنید. توصیه من این است که فقط در صورتی که درک خوبی از حسابداری دارید، خود را راه اندازی کنید.

2. ساده برای اعمال

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از Peachtree این است که برای استفاده از آن نیازی به مدرک حسابداری ندارید. اکثر عملکردها به سادگی یافتن دکمه روی صفحه و کلیک کردن بر روی آن هستند که پنجره مربوطه ظاهر می شود که در آن می توانید تمام اطلاعات لازم را وارد کنید. بنابراین، اگر به کامپیوتر مسلط باشید، می‌توانید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی حرکت کنید. آنها در وب سایت خود به کاربران نیز کمک می کنند. یکی از جنبه های خارق العاده و وحشتناک Peachtree این است که بسته به مجوز امنیتی خود، می توانید هر چیزی را که می خواهید تغییر دهید، که اگر نیاز به به روز رسانی چیزی داشته باشید بسیار عالی است. با این حال، اگر در دوره قبلی اصلاح کنید، بر نتایج مالی شما در آن دوره تأثیر خواهد گذاشت.

 3. مقرون به صرفه

یکی دیگر از مزایای استفاده از Peachtree این است که راه حلی کم هزینه است. طبق وب سایت آنها، بسته به نسخه ای که خریداری می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که از چند صد دلار تا چند هزار دلار خرج کنید که نسبت به سطح قابلیت و قابلیت اطمینانی که دریافت می کنید بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، آگهی‌های فروشگاه زنجیره تامین دفتر محلی خود را در ابتدای سال بررسی کنید تا تخفیف بسیار بهتری در Peachtree داشته باشید.

4.عملکرد

Peachtree یک سیستم حسابداری کاملاً کارآمد است. این به شما امکان می‌دهد فاکتورها را برای مشتریان ارسال کنید، پرداخت‌ها را دریافت کنید، پرداخت‌های ورودی به فروشندگان را وارد کنید، چک‌ها را چاپ کنید، به کارکنان پرداخت کنید، هزینه‌ها را پیگیری کنید، نوشته‌های مجله را بنویسید و موارد دیگر. این مجموعه مملو از انبوهی از گزارش های مختلف از پیش بارگذاری شده است. Peachtree همچنین یک حسابرسی داخلی برای شناسایی اشتباهات مکرر تراکنش انجام خواهد داد.

آموزش حسابداری

بهبود نرم افزار حسابداری Sage 50 Peachtree 2022 ·    

   Actian Database v13 SP2 (جدید)·   

 پایگاه داده Actian (پشتیبانی از پلتفرم جدید) برای Windows IoT Core x86 و ARM32 و Raspbian ARM32، ثبات و سازگاری را بهبود می بخشد.·   

صدور صورت‌حساب و ارسال به خطوط 1 و 2 آدرس (مشتریان)، آدرس پستی (فروشندگان): 55 نویسه در هر خط شناسه بلیط سپرده (رسیدها) و نوع کالا (موجودی): گسترش به 20 کاراکتر·  

  فیلد یادداشت ها برای فروشندگان اضافه شده است: می تواند تا 255 کاراکتر در هر خط را در خود جای دهد.

منبع: 

1.    https://businessyield.com/management/peachtree-accounting/

اگر برای علاقه مند به حوزه حسابداری هستید و می خواهید در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید، خبر خوب ما به شما این است ،جهاد دانشگاهی قزوین برگزار کننده دوره های حسابداری  می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره ها روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code