اخرین مطالب

پر بحث ترین ها

11 ماه پیش

معرفی نرم افزار سپیدار+ کاربرد ها

نرم افزار سپیدار محصولی از شرکت سپیدار سیستم آسیا که زیر مجموعه شرکت همکاران سیستم می‌باشد که در سال 1378 وارد بازار نرم افزارهای مالی ایران شد و هم اکنون یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای حسابداری شرکتی در ایران می‌باشد.

7 ماه پیش

آموزش عکاسی در جهاددانشگاهی قزوین

اگر به دنبال آموزش عکاسی در جهاددانشگاهی قزوین هستید، لازم است کمی درباره این هنر بدانید. عکاسی هنر ثبت وقایع است و از آنجایی که انسان ثبت لحظات و خاطره سازی را دوست دارد، این هنر مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

3 ماه پیش

آموزش تراش سنگ در قزوین

یکی از مهارت‌هایی که در جهاددانشگاهی قزوین، به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی است. فراگیران با آموزش این حرفه می‌توانند، درزمینه‌های مد و جواهرسازی فعالیت تخصصی خود را داشته باشند. آموزش تراش سنگ‌های نیمه قیمتی برای اولین بار در استان قزوین در جهاددانشگاهی برگزارشده و پس از آموزش کامل به فراگیران مدرک معتبر جهاددانشگاهی اهداء می‌شود.

1 سال پیش

آشنایی با مزایای نرم افزار اتوکد

AutoCAD یک برنامه نرم افزاری به کمک کامپیوتر است که توسط Autodesk ایجاد شده است که به طراحان، معماران، مهندسان و سایر متخصصان با تجربه امکان می دهد تا مدل های دو بعدی و سه بعدی از سطوح جامد و مش ها را ایجاد کنند.