0

با یادگیری رزین چه چیزهایی می توان ساخت؟

دوره چوب و رزین جهاد دانشگاهی قزوین

نویسنده: یونس بیگی               زمان تقریبی مطالعه نوشته: 8 دقیقه

پیش تر در مقاله رزین اپوکسی چیست؟ چرا؟ چگونه؟ کاملا توضیح داده شد که رزین چیست و چگونه ساخته می شود، اما قطعا این سوال به وجود می آید که با رزین چه وسایلی می توان ساخت؟ در ادامه به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که می توان به وسیله رزین آن ها را خلق کرد، هم چنین شما می توانید ساخت تمامی آن ها را در دوره آموزش چوب و رزین آموزش ببینید.

زیورآلات رزینی

زیورآلات که از قدیم الایام تا امروز همواره یکی از مورداستفاده ترین آکسسوری های بشر بوده است امروز هم در اشکال و مدل های مختلف و به مناسبت های گوناگون مورداستفاده قرار می گیرد؛ گردنبند، انگشتر، دستبند و .. از موارد پراستفاده ای هستند که شما می توانید با ساخت نمونه های رزینی آن ها چه برای استفاده شخصی چه برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود خانگی روی آن حساب کنید.

آموزش ساخت زیورآلات یکی از سرفصل های دوره آموزش چوب و رزین جهاددانشگاهی می باشد که شما می توانید با یادگیری آن انواع زیورآلات دستساز خودتان را خلق کنید.

انواع ساعت

جزء جدایی ناپذیر اتاق های پذیرائی یا حتی اتاق خواب منازل ساعت هایی است که در خانه به نمایش گذاشته می شود، ساعت های رزینی از بهترین مواردی است که می تواند به شما در چیدمان منزل کمک شایانی کند خصوصا اینکه شما می توانید با خلاقیت خودتان و با رنگ و طرح دلخواهتان آن را متناسب با چیدمان منزل بسازید؛ ساخت انواع ساعت های رومیزی و دیواری نیز در دوره آموزش چوب و رزین جهاددانشگاهی آموزش داده می شود.

تابلو های رزینی

دیوارکوب ها و تابلوها در سایز ها و مدل های مختلف امروزه مثل ساعت های دیواری از اهمیت زیادی در چیدمان منزل برخوردارند؛ یادگیری ساخت این تابلوها در دوره آموزش چوب و رزین جهاددانشگاهی می تواند به شما کمک کند که بتوانید با دست بازتری برای چیدمان منزل تصمیم گیری کنید، می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت طرح های مختلف تابلوهای رزینی را ببینید و تصور کنید اگر شما خالق چنین اثری باشید چقدر به شما حس و حال خوب منتقل می کند؟

تکنیک های رزینی

محصولاتی که می توانید به وسیله رزین آن ها را تولید کنید آن قدر زیاد و متنوع هستند که نمیتوان آن ها را در یک متن خلاصه کرد اما نکته مهم تر در بحث آموزش ساخت محصولات رزینی آموزش تکنیک های مختلف رزین هست که از جمله آن ها می توان به تکنیک آبستره سلولی، تکنیک دریای رزینی و .. اشاره کرد؛ اگرچه در ادامه در خصوص تکنیک های رزینی مفصل خواهیم پرداخت اما هم چنین شما می توانید با تماس با مرکز آموزش جهاددانشگاهی در خصوص دوره آموزش چوب و رزین و بازارکار رزین از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

 
آدرس مرکز یک: قزوین، چهارراه ولیعصر(عج) جنب بانک سپه
آدرس مرکز دو: قزوین، خیابان دانشگاه کوچه خاکعلی(۲۹) پلاک ۱۵
تلفن مرکز آموزش:
33376797-9(028)
تلفن مرکز زبان:
33667001(028)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code