0

تفاهم نامه طرح جامع سرباز مهارت

پیرو تفاهم نامه طرح جامع سرباز ماهر جهاد دانشگاهی قزوین

پیرو تفاهم نامه طرح جامع سرباز مهارت، نشست هم اندیشی مورخ 30 اردیبهشت ماه در محل پادگان آموزشی جوادنیا با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و جهاددانشگاهی استان قزوین صورت پذیرفت. سمانه مولاوردیخانی با اعلام این خبر افزود: تفاهم نامه مذکور بالغ بر 3 سال است که در حال اجرا بوده و هرساله تعداد سربازان معرفی شده با توجه به نیاز و ظرفیت استان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ضمن تجزیه و تحلیل چالش های گذشته اموری همچون تجهیز شدن کلاس های آموزشی، استفاده از اساتید مجرب با توجه به تحصیلات سربازان، صدور گواهینامه های الکترونیکی، سهولت دسترسی به جزوات آموزشی در دستور کار قرار گرفت. در سال گذشته حدود 2800 سرباز وظیفه پادگان جوادنیا تحت پوشش خدمات آموزشی قرار گرفتند و در این طرح سربازان دوره های کسب و کار و کارآفرینی به مدت 8 ساعت و مهارت‌های زندگی به مدت 8 ساعت را فرا گرفتند.

وی با تقدیر از همکاری ارزشمند پادگان آموزشی جوادنیا و امور ورزش جوانان بعنوان کارفرما گفت: امیداست در سال جاری گام های مفیدی در زمینه بالا بردن سطح کمی و کیفی دوره های آموزشی مذکور برداشته شود. هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان افزایش جذابیت دوره خدمت سربازی، ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان و آماده کردن سربازان جوان برای اشتغال پس از پایان خدمت سربازی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code